X-Adventure Pulse blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de X-Adventure Pulse blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marjolein123 03-09-2008

Ik heb de X-adventure Pulse nu 1 jaar in gebruik en helaas is het onderstel verbogen waardoor de wagen moeilijk in te klappen is. Ben nu bezig met de leverencier hoe we dit gaan oplossen. Verder ben ik wel tevreden over de wagen. Hij is makkelijk wendbaar en fijn in gebruik. Wel gaan er dingetjes snel kapot dus hij is niet van een super kwaliteit maar daar is dan ook wel weer de prijs naar. Als ik nog een keer een kinderwagen zou kopen zou ik niet voor X-adventure gaan maar wel voor een soort kinderwagen als de Pulse.

Fren 15-08-2008
Geschreven voor: X-Adventure Pulse zwart

Ik heb de X-adventure Pulse 2007 Jet Black sinds maart '08 in gebruik en ik vind dit werkelijk een super kinderwagen! Zo makkelijk in te klappen en geen poespas met de duwstang om de wagen in z'n geheel in te klappen(wat wel mijn ervaring is met een Quinny). Klein nadeel was wel dat alleen een originele maxi-cosi op de adapters past. Wij kwamen hierbij uit op de cabriofix die goed past (een maxi cosi city of babyrelax pastte niet). Sinds 4 weken ligt mijn dochter (nu 5 mnd) in de buggyzitting die je volledig in ligstand kunt zetten. Daarnaast zitten er gordels in waardoor ze absoluut geen kant op kan (ze draait nogal graag). Ik hoop er in ieder geval nog lang gebruik van te kunnen maken!